1 – چرا دیجیتال مارکتینگ ؟

دیجیتال مارکتینگ به شما امکان دسترسی گسترده‌تری به مشتریان در سراسر دنیا می‌دهد و به‌طور دقیق مخاطبان هدف را بر اساس ویژگی‌های مختلف شناسایی می‌کند. هزینه آن کمتر از تبلیغات سنتی است و به کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ اجازه می‌دهد با بودجه‌های متفاوت وارد رقابت شوند. قابلیت اندازه‌گیری دقیق عملکرد کمپین‌ها و بهینه‌سازی آن‌ها در لحظه وجود دارد، بنابراین می‌توان استراتژی‌ها را سریعاً اصلاح کرد. این روش فرصت تعامل مستقیم با مشتریان را فراهم می‌کند و بازخوردهای فوری به دست می‌آورد. در نتیجه، دیجیتال مارکتینگ منجر به افزایش فروش و بهبود درآمد می‌شود.